טיפים לרכישת ציוד מעבדה למעבדה הביתית שלך

אם אתה בשוק לקנות ציוד מעבדה למעבדה הביתית שלך, תצטרך לבחור בקפידה. המשך לקרוא לקבלת עצות מועילות לרכישת ציוד מעבדה למעבדה הביתית שלך. ישנם סוגים רבים של ציוד שאתה צריך למעבדה שלך, כולל מדחומים, קשקשים וספקטרופוטומטרים. בנוסף לפריטים חיוניים אלה, אתה זקוק גם לכלים מסוימים לביצוע המחקר שלך. להלן כמה מציוד המעבדה הנפוץ ביותר ומה עליכם לחפש בעת רכישתם.

מה כדאי לדעת על ציוד מעבדה?

ישנם דברים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת ציוד מעבדה. בתור התחלה, עליך לשקול את התקציב שלך ואת השטח הזמין במעבדה שלך. אתה גם צריך לחשוב על ניידות וגודל. אם אתה מוגבל על ידי שטח, ייתכן שתרצה לשקול רכישת ציוד משומש. הנה כמה טיפים שיעזרו לך לעשות את הבחירה הטובה ביותר. אתה יכול גם למצוא ציוד של ספקי צד שלישי. בעת רכישת ציוד מספקי צד שלישי, שאל על חוזי האחריות והשירות שלהם.

ציוד מעבדה

כשמדובר בהחלפת מכונת מעבדה שבורה, עובדים רבים מניחים שהם יצטרכו לקנות מכונה חדשה. אמנם זו אפשרות אחת, אך היא גם החסכונית ביותר. זה גם סביר יותר להימשך זמן רב יותר אם אתה קונה ציוד באיכות גבוהה. רכישת ציוד מעבדה זול עשויה להיות מפתה, אך לא תשתמש בו זמן רב. שמירה על כיול נכון תמנע התרחשות של בעיות בלתי צפויות ותבטיח שהמכשיר יספק תוצאות אמינות.

כוסות: כוסות הן ציוד מעבדה חיוני לערבוב והמסת תמיסות כימיות. ניתן להשתמש בהם גם לחימום או קירור נוזלים. הם יכולים להגיע במגוון צורות וגדלים, והם זמינים בחומרים שונים. חלקם מגיעים עם צירי פינצטה קטנה, כך שהם יכולים לשמש למטרות חימום. טיפ טוב בבחירת כוסות הוא להשיג אחד שמתאים למיכל הכימי איתו אתה עובד.

איך בוחרים ציוד מעבדה?

ברכישת ציוד מעבדה יש לקחת בחשבון מספר שיקולים. ראשית, חשוב לשקול את השטח שיש לך זמין במעבדה. אם אתם מתכננים להחזיק ציוד בנפח גבוה, יהיה עליכם לשקול שטח אחסון לציוד מעבדה וציוד נוסף. אתה יכול לחסוך כסף על ידי רכישת ציוד בתפזורת וציוד מעבדה, אך עדיין תצטרך מקום לאחסון הפריטים. כמו כן, שקול מדפים ויחידות ארונות אם אתה מתכנן לקנות ציוד גדול יותר.

ברגע שאתה יודע איזה סוג של ציוד אתה צריך, אתה יכול להתחיל לקנות אותו. לפני שאתה קונה ציוד מעבדה, כדאי שיהיה לך מושג לגבי התקציב שיש לך לרכישה. יהיה עליך לשקול את הצרכים שלך ואת התקציב שלך, כמו גם את סוג השירותים שאתה מתכנן להציע. עלות הציוד מושפעת לרוב מגודל המעבדה ומרמת השירותים שאתה מתכנן להציע. לכן, זה הכרחי כי אתה מחשיב את כל הגורמים הללו בעת ביצוע הרכישה.

תמיכה לאחר המכירה היא שיקול חשוב נוסף. מעבדות אינן יכולות לתפקד אם אינן יכולות להשתמש במוצרים מסוימים. אם אפשר, לשקול ציוד אוטומטי, אשר אינו דורש התערבות המשתמש. עמידות היא גם שיקול חשוב. מכונה שבורה או מכשיר יכול להשפיע ברצינות על הפרודוקטיביות של המעבדה שלך, ולכן חשוב לבחור את הציוד באיכות הגבוהה ביותר. כמו כן, גלה כמה זמן תקופת האחריות לציוד וכמה אפשרויות תמיכה טכנית זמינות.

טיפים לרכישת ציוד מעבדה

בעת רכישת ציוד מעבדה, חשוב לקחת בחשבון את המחיר. חברות רבות להסתכל רק במחיר כאשר הם בוחרים מוצר. אבל לפני שאתה רוכש ציוד, אתה צריך לשקול מה המעבדה שלך צריך, ומה אתה רוצה שזה להציע. בדרך זו, אתה תהיה בטוח שאתה מקבל את העסקה הטובה ביותר האפשרית. הטיפים הבאים יכולים לעזור לך לקבוע כמה אתה צריך להוציא ואילו סוגי ציוד הם הטובים ביותר לצרכים שלך.

בקש הדגמה. הפגנה מאפשרת לך לראות את הציוד בפעולה, ומאפשרת לך להשוות את התכונות והאיכות עם ספקים אחרים. לשאול ספק להפגנה הוא גם רעיון טוב, כפי שאתה יכול לקבל תחושה של איך הציוד עובד לפני שאתה קונה את זה. בנוסף, כדאי לבדוק את הביקורות ממשתמשים אחרים, מכיוון שאלו יכולים לעזור לך להחליט איזה ציוד לרכוש. בסופו של דבר, המעבדה שלך תרוויח ביותר מרכישת הציוד הדרוש לך.

שקול אחריות ושירות לאחר מכירה. יצרנים מסוימים מציעים אחריות על המוצרים שלהם, אשר יכול להיות מועיל אם משהו משתבש. כמו כן, הקפד לבדוק אם הספק מציע תמיכה לאחר הרכישה, כגון תחבורה והדרכה. לעתים קרובות, האחריות תכלול שירותים נוספים, כגון התאמה אישית וביקורי תחזוקה מונעת. גם אם זה רק לכמה חודשים, אחריות מורחבת יכולה לחסוך לך סכום משמעותי של כסף על אחריות.

למומחים בתחום:

plant phenotyping

plant phenotyping software